3 lb pierdere de grăsime. Diferența dintre pierderea în greutate și pierderea de grăsimi Diferența între - - Altele


Ghidul final de pierdere de grăsime

Pasul 7 Pierderea a 25 lbs. Pentru a pierde 25 de lbs.

Se recomandă scăderea treptată în greutate a unei lire sau două pe săptămână, deoarece este mai probabil ca scăderea lentă în greutate să rămână departe pe termen lung. Pierderea lentă în greutate este, de asemenea, mai probabil să fie grasă, nu musculară și de apă.

3 lb pierdere de grăsime

Concentrați-vă pe modificările stilului de viață, nu pe remedierile pe termen scurt. Pasul 1 Consultați-vă medicul înainte de a începe un program de slăbire. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta să vă atingeți obiective personalizate și vă poate îndruma către un dietetician.

3 lb pierdere de grăsime

Pasul 2 Reduceți de calorii din aportul total în fiecare zi. Fără exerciții fizice, reducerea aportului de calorii cu de calorii în fiecare zi va duce la o pierdere în greutate de 1 kg în fiecare săptămână.

Aruncați o privire la dieta dvs.

Pierderea de grăsime

De exemplu, puteți bea mai puține băuturi răcoritoare, reduceți dulciurile sau eliminați alimentele rapide din dietă. Pasul 3 Ardeți de calorii în plus în fiecare zi cu activitate fizică.

Yohimbina este constituentul activ propus.

A lb. Pasul 4 Citiți etichetele nutriționale și cunoașteți mai bine porțiile alimentare. Încercați să mâncați pe farfurii mai mici pentru a limita dimensiunea porției.

3 lb pierdere de grăsime

Multe mese de restaurant sunt duble sau triple de mărimea unei mese normale. Când mâncați afară, luați cu voi jumătate din mâncare acasă. Pasul 5 Învață să faci distincție între foamete și apetit.

Cum pot pierde 25 kg. de grăsime în patru luni?

Atunci când ți-e foame cu adevărat, chiar și alimentele care nu sunt preferatele tale vor fi atrăgătoare. Apetitul apare adesea în absența foamei adevărate ca urmare a plictiselii, anxietății sau oboselii.

3 lb pierdere de grăsime

Aflați alte modalități de a face față emoțiilor dvs. Pasul 6 Mâncați micul dejun în fiecare zi.

2 lb pierdere în greutate

Consumul de mic dejun vă poate ajuta să reduceți foamea și să preveniți alimentația excesivă mai târziu în timpul zilei. Aveți fulgi de ovăz și 3 lb pierdere de grăsime, iaurt și granola sau fulgi de tărâțe cu lapte degresat.

Pasul 7 Mananca cu moderatie alimentele pe care le iubesti.

Riscul redus de boli cardiovasculare, diabetul, hipertensiunea arterială și apneea în somn sunt doar câteva dintre beneficiile de a scăpa de excesul de grăsime. Dacă încercați să slăbiți, cel mai bine ar fi să slăbiți doar grăsime. Cu toate acestea, fără o planificare adecvată, dieta poate duce și la pierderea țesutului muscular slab. Este posibil să observați o scădere a greutății totale, dar pierderea masei musculare vă poate determina să deveniți mai slabi și mai obosiți, mai puțin performanți în sport și să vă încetiniți metabolismul.

Nu te priva de dulciurile tale preferate. În schimb, mănâncă porții mai mici și păstrează-le o dată sau de două ori pe săptămână. Dietele care sunt prea restrictive sunt adesea sortite eșecului.