Dieta indiana vegetariana meniu, Dieta Indiana | Meniu 7 Zile | Alimentatia Indiana Vegetariana


Dieta indiana consta intr-un plan alimentar vegetarian de 7 zile. Fiecare zi permite consumul anumitor grupe de alimente sau combinatii de grupe de alimente. Este o dieta vegetariana care te poate ajuta sa slabesti in 7 zile pana la 17 kg.

Dieta indiana incurajeaza consumul de fructe si legume, ceea ce poate fi foarte benefic pentru organism. De asemenea, interzice consumul de dulciuri si alcool. Totusi, daca nu esti vegetarian, iti este permis consumul de carne de pui, peste sau vita in zilele 5 si 6 ale dietei vezi mai jos planul alimentar.

Se spune ca aceasta dieta ar fi fost conceputa de General Motors in Scopul era de a le oferi angajatilor un plan alimentar sanatos si care sa ii mentina intr-o forma buna. Astfel, productivitatea muncii era imbunatatita.

dieta indiana vegetariana meniu pierde 2 kg de grăsimi pe săptămână

Rezultatele obtinute asupra angajatilor ar poate mx3 să piardă în greutate fost impresionante. Pe langa energie, stare de spirit foarte buna si mai multa incredere de sine, acestia au slabit semnificativ in numai 7 zile. General Motors neaga ca ar exista un plan alimentar conceput de ei si nici nu exista documente care sa dovedeasca aceasta teorie.

Indiferent de cine a fost conceputa, dieta indiana a cunsocut un mare succes. Este o modalitate usoara care te ajuta sa slabesti intr-un timp foarte scurt. De asemenea, se pare ca scadere brusca in greutate nu afecteaza starea ta de spirit sau sanatatea. Cu toate acestea, ea are si cateva efecte secundare. Unii nutritionisti nu o recomanda, considerand ca priveaza organismul de anumiti nutrienti esentiali.

Cum functioneaza dieta indiana? Dieta indiana vegetariana meniu de baza dupa care se ghideaza aceasta dieta de 7 zile sunt: 1 Reducerea numarul de calorii consumate zilnic Pierderea in greutate depinde dintre aportul si consumul caloric zilnic. Pentru a scapa de kilogramele in plus, trebuie sa consumi mai putine calorii fata de necesarul caloric zilnic.

Dieta indiana presupune sa consumi maxim de calorii pe zi. Necesarul zilnic de calorii la barbati este de de calorii, iar la femei de de calorii. Calitatea alimentelor consumate conteaza! Pentru a slabi sanatos, fii foarte atent la ce mananci. Consuma alimente sanatoase care sa iti ofere toti nutrientii de care ai nevoie.

Evita sa consumi alimente nesanatoase, precum: pizza, produse de panificatie, junck food, etc. Intradevar, este posibil ca doua felii de pizza si un covrig sa aiba sub 1. Totusi, acest stil de alimentatie nu este sanatos pentru organism. Alimentele nesanatose cresc glicemia si colesterolul. In timp, aceste optiuni alimentare creaza probleme de sanatate.

Bazandu-se pe aceste doua principii, dieta indiana incurajeaza consumul de multe fructe si legume. Acestea sunt sarace in calorii si sanatoase. Contin foarte multe vitamine si nutrienti de care organismul are nevoie pentru o buna functionare. Aceasta dieta NU permite consumul alimentelor procesate, dulciurilor sau produselor de panificatie.

Acestea, pe langa faptul ca sunt bogate in calorii, sunt alimente nesanatoase. Succesul dietei consta in planul sau dietetic. Asa se explica de ce poti slabi semnificativ in doar 7 zile.

Alimentele permise pentru consum sunt sarace in calorii si evita depunerea grasimilor. Dieta indiana elimina toxinele, actionand ca o detoxifiere dieta indiana vegetariana meniu intregul organismul. In plus, stimuleaza metabolismul, intinerindul.

Imbunantateste digestia, iti da energie si o stare generala buna. Dieta indiana - planul alimentar de 7 zile Pentru a slabi semnificativ in doar 7 zile, consuma alimente sarace in calorii. Astfel, planul alimentar al dietei indiene este bazat dieta indiana vegetariana meniu consumul de fructe, legume, orez brun, branza proapsapa si pui, vita sau peste daca nu esti vegetarian.

Pornind de la acest lucru, iti prezint mai jos planul alimentar al dietei indiene pentru fiecare zi de dieta: Ziua 1 - ziua de fructe Aceasta zi de dieta este dedicata consumului exclusiv de fructe. Fructele sunt bogate in vitamine si nutrienti de care corpul are nevoie.

De asemenea, contin fibre, oferind senzatie de satietate pentru mai mult timp. In plus, fructele contin foarte multa apa, ajutand la detoxifierea organismului.

Astfel, corpul incepe sa fie pregatit pentru restul zilelor de dieta indiana vegetariana meniu.

In aceasta zi, consuma cate fructe vrei. Nu exista restrictii sau ore la care ar trebui sa le consumi. Ideea este sa consumi doar fructe, fara indulcitori sau siropuri. Evita foamea! Daca iti este foame, mananca fructe in orice moment al zilei. De asemenea, consuma multa apa. Dieta indiana vegetariana meniu intre 8 si 10 pahare de apa pe zi.

Cel mai recomandat fruct este pepenele rosu, deoarece contine multe fibre si apa. Poti sa consumi si mere, pere, portocale, grapefruit, capsuni, rodii, kiwi, fructe de padure, papaya, etc. Nu consuma fructe care au indice glicemic ridicat, cum ar fi struguri, mango, lichi sau banane. Ziua 2 - ziua de legume Aceasta zi de dieta este dedicata consumului exclusiv de legume. Legumele vor asigura detoxifierea completa a organismului.

  • Cu ajutorul ei vei slăbi până la vară În medicină, dar și în nutriție, termenul de dietă se referă la un regim alimentar special.
  • Forum Pareri Reteta de Slabit si Meniu cu Dieta Indiana
  • Dieta indiana — Slabeste manancand sanatos si apetisant!
  • Dieta indiană, meniu complet pentru 7 zile. Cu ajutorul ei vei slăbi până la vară - IMPACT

Contin nutrientii si mineralele necesare pentru buna functionare a acestuia. In plus, contin fibre care ajuta la curatatrea intestinului.

In aceasta zi modalități bune de a pierde rapid grăsimea corporală cate legume vrei. Nu exista restrictii legate de cantitatea de legume sau ora la care sa fie consumate.

Poti consuma legumele proaspete sau gatite. Evita uleiurile sau alte grasimi.

Ce Avantaje si Beneficii are Dieta Indiană?

Totusi, pentru gust, poti folosi un pic de ulei de masline. Nu uita sa consumi cat mai multa apa. Poti sa consumi: morcovi, ceapa, castraveti, rosii, spanac, varza, broccoli, conopida, vanata, dovelcel, etc. In aceasta zi este permis consumul de cartofi, dar doar o data pe zi. Astfel, organismul isi va reface stocul de carbohidrati lipsa dupa ziua de fructe.

Dieta Indiana - Dieta Vegetariana de Slabit (Meniu pe Zile)

Evita totusi sa consumi legume cu continut de amidon: mazare, fasole, porumb, etc. Ziua 3 - ziua de fructe si legume In aceasta zi trebuie sa mananci fructe si legume. Corpul, deja detoxifiat si curatat, incepe sa se adapteze la dieta. In aceasta zi, organsimul va beneficia de vitamine, minerale, nutrienti, fibre si proteine. Fructele si legumele sunt nutritive, bogate in apa si au un continut scazut de grasimi. Poti combina aceleasi fructe si legume ca in primele doua zile de dieta.

Cum functioneaza dieta indiana?

Nu exista restrictii cu privirea la cantitatea de fructe si legume pe care sa o consumi. Asigura-te ca pana la sfarsitul zilei ai consumat destul de multe fructe si legume. Poti include in dieta un bol de supa de varza. In aceasta zi, evita consumul de banane si cartofi. Ziua 4 - ziua de banane si lapte Aceasta zi este dedicata consumului de banane si lapte. Daca in primele zile de dieta bananele erau interzise, pot fi consumate acum. Bananele sunt bogate in carbohidrati, sodiu si potasiu.

Acestea ii vor da organismul energia necesara. Laptele contine calciu si potasiu; ajuta la intarirea sistemului osos. Poti consuma pana la 8 banane in aceasta zi, atat la mesele principale, cat si ca gustari intre mese. De asemenea, bea cate un pahar mare de lapte la fiecare masa principala a zilei.

Dieta indiană - Cum funcționează dieta indiană de 7 zile

Poti sa combini o banana cu un pahar cu lapte intr-un milkshake. In aceasta zi iti este permisa o supa de varza, la pranz sau cina. Nu uita sa bei pahare de apa! Daca esti vegetarian, inlocuieste laptele de origine animala, cu lapte vegetal: soia, migdale, caju, etc. Nu consuma nici un alt fruct, in afara de banane.

De asemenea, nu inlocui consumul de banane cu un alt aliment. Ziua 5 - ziua proteine Proteinele sunt foarte importante pentru sistemul muscular.

dieta indiana vegetariana meniu vârsta și pierderea de grăsimi

Consuma un castron de orez brun si branz proaspata. De altfel, poti consuma carne de pui, peste sau vita, daca nu esti vegetarian. In aceasta zi iti este permis sa consumi pana la g de branza proaspata. Daca esti vegetarian, poti manca tofu. Branza este o sursa excelenta de proteine, iar orezul este bogat in fibre si ajuta digestia.

Dieta indiana vegetariana meniu cei nevegetarieni, se poate manca pana la g de carne de pui fara piele, peste sau vita pe gratar sau la cuptor. Si aceste alimente sunt surse bogate in proteine slabe.

dieta indiana vegetariana meniu pierde în greutate 60 de ani

In plus, pestele este o excelenta sursa de acizi grasi, Omega 3. In aceasta zi iti este permis sa consumi pana la 6 rosii. Acestea ajuta digestia. De asemenea, poti manca un bol de supa la pranz sau cina.

Evita uleiul sau grasimile. Pentru gust poti folosi putin ulei de masline, dar ai grija sa nu exagerezi cu acesta! Ziua 6 - ziua de proteine si legume In aceasta zi trebuie sa consumi proteine, ca si in ziua precedenta, la care se adauga legume. Practic continui cu o dieta bogata in proteine, dar si un aport de fibre si nutrienti de care organismul are nevoie.

In ziua a 6-a se vede scaderea semnificativa in greutate. In aceasta zi vei pastra acelasi plan de dieta ca in ziua precedenta. Consuma orez brunbranza proaspata sau carne de pui, peste sau vita.

In plus, vei putea manca legume proaspete sau gatite. Consuma legume fierte, la cuptor sau pe gratar.

Ce Este Dieta Indiana?

De asemenea, supa este indicata. Nu uita sa bei multa apa! Nu consuma legume prajite si nu folosi prea mult ulei la salate. Daca in ziua precedenta iti era permis sa consumi rosii, in ziua a 6-a este interzis. Nu manca cartofi sau fructe de nici un fel.

Ziua 7 — ziua de orez brun, legume si suc de fructe Aceasta zi de dieta este dedicata consumului de orez brun, suc de fructe si legume.

Despre dieta indiana

Orezul si legumele ii vor oferi organismului enrgia de care are nevoie. Sucul de fructe ajuta la eliminarea toxinelor din corp. Ziua a 7-a este ultima zi de dieta, dar este la fel de importanta ca si cele precedente. Chiar daca ofera un pic de liberate, nu te abate de la alimentele permise.

Poti consuma pana la 2 cani de orez brun si legume fierte sau pe gratar.