Dietei ketogenice, Tipurile de dieta Keto


Beneficiile dietei ketogenice

Autor: Dr. Mănânci grăsimi și slăbești, cu dieta ketogenică Dieta ketogenică își propune să recalibreze metabolismul tău, învățându-l să ardă toate grăsimile pe care le primește prin alimentație. Ideea de la baza acestui regim este dietei ketogenice în acest mod, organismul tău se va obișnui că grăsimea este cel mai important combustibil, pe care trebui să îl consume în totalitate, în loc să îl depună.

dietei ketogenice cum slabesc la fata

Începe ca o păcălire a metabolismului și se transformă într-o educare a lui. Nu îți imagina însă că atunci când spunem grăsimi ne referim la prăjeli sau mâncare de tip fast-food, ci la grăsimi sănătoase.

În prima etapă trebuie să mănânci de cel puțin 4 ori pe zi, deci vei înlocui cele 3 mese principale cu 4, de preferat la orele 8 dimineța,și În arzătoare de grăsime când să le ia, vei mânca cu de calorii mai puțin decât o vei face în faza de menținere, pentru că acum trebuie să îți obligi organismul să ardă cât mai mult.

În general se recomandă un aport de aproximativ de dietei ketogenice pentru femei și pentru bărbați. Faza de atac durează maxim două săptămâni.

dietei ketogenice pierderea de grăsimi într o zi rapid

În faza de menținere vei păstra cele 4 mese pe zi, dar vei crește numărul de calorii - pentru femei și pentru bărbați. Poți adăuga felii de pâine integrală pe săptămână, însă toate celelalte reguli privind meniul rămân neschimbate.

Acest tip de dieta este axata pe cresterea consumului de grasimi, scaderea consumului de carbohidrati si controlarea consumului de proteine. Dieta ketogenica forteaza corpul sa arda grasimi, in loc de carbohidrati.

Această etapă durează atât cât este nevoie pentru ca tu să ajungi la greutatea dorită, însă nu mai mult de o lună de zile. Consumă zilnic aproximativ 1,5 litri de apă plată, la care poți adăuga și apă minerală, ceai verde, ceai negru și cafea, în cantități mici. Nu dietei ketogenice nici de sport. Fiindcă aportul de calorii este destul de mare, dieta ketogenică este una dintre puținele diete care îți permit să faci un efort fizic mai intens.

Dieta Ketogenică pentru începători.

Înscrie-te la o sală de sport pentru aerobic, aleargă în fiecare zi sau mergi cu bicicleta cel puțin 30 de minute la o viteză mai mare. Dacă timpul sau vremea nu sunt în favoarea ta, poți face și acasă câteva exerciții sau poți urca și coborî de câteva ori la rând scările blocului.

dietei ketogenice cum să pierdeți în greutate de pe sânii

Ce alimente sunt permise în dieta ketogenică Proteine din carne, lactate și ouă Carne: pui, porc, vită, oaie, miel, capră, berbec, ied și pește, ficat.

Aruncă din bucătărie orice fel de mezeluri, cârnații, carnea afumată sau procesată industrial. Lactate: lapte, unt, iaurt grecesc, smântână, telemea maturată, cașcaval, brânzeturi franțuzești sau italienești, practic cam orice îți dorești.

dietei ketogenice limitați biscuiții de slăbire

Idealul ar fi să găsești o sursă de încredere pentru lactate, ca să le poți consuma cât mai proaspete și naturale. Ouă: sunt de preferat ouăle de țară sau bio Grăsimi din uleiuri și semințe Pe lângă grăsimile care vor veni și din alimentele cu proteine, o mare parte din aportul zilnic provine din uleiuri, semințe și fructe cu nivel crescut de grăsimi sănătoase.

Meniu de navigare

Cantitățile trebuie să fie moderate, deci cel mai probabil legumele și fructele vor constitui mici garnituri pentru prânz sau cină jumătate de cană. De aceea este obligatoriu să vizitezi medicul înainte de a aborda acest regim.

Pentru dietei ketogenice comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.