Pierde greutatea cu mingea elvețiană


CALORII ARSE CU SCULPTURĂ DE PUTERE - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Minge de fitness pentru pierderea în greutate: 7 exerciții pentru a efectua cu o minge elvețiană Publicat de Admin pe 11 ianuarie 11 ianuarie mingi de sala mingea elvețiană, mingea de exercițiu Și are sens - mingile de gimnastică sunt ieftine, ușoare și kittenul meu trebuie să piardă în greutate ocupă mult spațiu.

Dar beneficiile lor depășesc cu mult comoditatea lor. Vedem o mulțime de gimnaste care folosesc doar mingi de gimnastică pentru exerciții abdominale, dar cel mai bun lucru despre pierde greutatea cu mingea elvețiană de fitness este modul în care vă pot provoca toate membrele, inclusiv cu exerciții pentru nucleu, partea inferioară a corpului și, de asemenea, partea superioară a corpului.

Aproape orice exercițiu tradițional poate fi făcut într-un mod mai avansat pentru a se potrivi gimnaste mai experimentat, iar exercițiile pot fi modificate și pentru a satisface nevoile unui începător.

Iar beneficiile nu se termină aici!

capsula de slabit super slim pareri

Oricine folosește un mingea de sala în pregătirea sa va beneficia de: Forță și rezistență musculară mai bune Flexibilitate mai bună Stabilitate dorsală Aceste exerciții cu mingea de fitness sunt potrivite pentru întregul corp. Vă va provoca echilibrul, va adăuga dificultăți fiecărui exercițiu și vă va forța să vă folosiți mintea pentru a vă concentra și a trece prin fiecare exercițiu.

Completați acest lucru sesiune de instruire ca un circuit, trecând un exercițiu la celălalt fără timp de odihnă.

Cum de a alege dimensiunea de fitball?

Repetați circuitul de 3 până la 4 ori. Păstrați greutatea pe piciorul din față, coborâți-vă într-o poziție de flexie. Nu ar trebui să aveți nicio greutate pe pierde greutatea cu mingea elvețiană din spate, piciorul ar trebui să fie doar echilibrat pe minge.

dont mananca mult dar nu pot pierde in greutate

Apăsați pe călcâiul frontal pentru a îndrepta piciorul în poziție în picioare. Repetați de 15 până la 20 de ori fără a coborî piciorul din spate al mingii.

îndepărtați bărbații cu grăsime toracică

Apoi repetați de cealaltă parte. Ghemuit cu mingea de gimnastică Așezați mingea pe un perete și poziționați-vă astfel încât mingea să fie chiar sub partea inferioară a spatelui. Aduceți ușor picioarele înainte și întindeți-le cu puțin mai mult decât lățimea umerilor.

Ce este o minge elvețiană?

Așezați-vă mâinile pe șolduri sau țineți gantere dacă sunteți la un nivel mai avansat de antrenament și coborâți-vă într-o flexie, menținându-vă greutatea în tocuri.

Coapsele trebuie să fie cel puțin paralele cu podeaua, cu un unghi de 90 de grade în genunchi. Apăsați în jos pe tocuri și cuplați fesierii și hamstrii pentru a reveni în picioare.

Repetați de 15 până la 20 de ori. Contractează-ți abdominale și strângeți-vă glutele în timp ce vă ridicați șoldurile până când sunteți într-o poziție de scândură. Păstrează-ți șoldurile stabile și împinge-ți călcâiele în minge pentru a-ți lucra hamstrii; Înfășurați mingea de fitness sub șolduri folosind hamstrii, apoi extindeți picioarele înapoi și repetați de de ori fără să vă coborâți niciodată șoldurile.

Reveniți la o poziție de scândură pe mingea de sala. Asigurați-vă că vă mențineți umerii ferm deasupra mâinilor și folosiți abdomenul inferior pentru a vă trage genunchii spre piept.

Ce este o minge elvețiană Mingea elvețiană originală de Theragear

Extindeți picioarele, având grijă să nu coborâți șoldurile prea jos și repetați de 15 până la 20 de ori. Abs pe Gym Ball Așezați-vă pe mingea de fitness și mișcați picioarele cu aproximativ 30 de centimetri înainte până când vă extindeți complet.

  1. Top 10 exerciții de minge elvețiană zdrobitoare Ai lucrat vreodată cu o minge elvețiană?
  2. Puteți pierde în greutate cu garduri
  3. Puteți pierde în greutate cu o minge de stabilitate Pierde greutate minge Add: qywap78 - Date: - Views: - Clicks: Antrenamentele cu mingea de sezut sunt foarte eficiente pentru stimularea musculaturii, a grupelor esentiale pentru stabilitate si postura.
  4. Exerciții cu minge TKO pentru a pierde în greutate Planul de antrenament cu mingea de fitness În ciuda începuturilor companiei în sportul boxului - care a dat naștere numelui său - TKO produce acum o varietate de echipamente generale de fitness.

Mingea ar trebui să fie chiar sub partea inferioară a spatelui. Puneți mâinile în spatele capului și coapsele paralele cu podeaua. Ținând mingea constantă, ridică-ți pieptul într-o mișcare de așezare, angajând întregul nucleu. Coborâți-vă, întinzându-vă ușor înapoi pentru a vă întinde abdomenul.

Sapă degetele de la picioare în covor sau așează-ți picioarele pe un perete. Așează-ți mâinile în spatele capului cu coatele în lateral; Păstrând mingea stabilă, cuplați mușchii inferiori ai spatelui pentru a vă ridica pieptul de podea și a vă arca spatele; Luați în considerare strângerea omoplaților pentru a lucra mușchii superiori ai spatelui. Coborâți spatele peste minge pentru a vă relaxa puțin și repetați de 15 până la 20 de ori.

  • Topuri recenzii de pierdere în greutate
  • Top 10 antrenamente elvețiene cu minge elvețiană
  • Tot ce trebuie sa stiti despre alegerea mingii de fitness (minge gimnastica) - Planificare June
  • Cafeaua te face să pierzi grăsime

Adaugă asta sesiune de instruire la rutina săptămânală vă va consolida întregul corp de la cap până la picioare, concentrându-vă în special pe picioare, brațe și miez. Mușchii și articulațiile stabilizatoare vor fi provocate și consolidate prin aceste mișcări, făcându-vă mai puternic în rutina obișnuită de exerciții fizice sau în sporturile pe care le practicați. Aceste mișcări ale mingii de fitness vă pot ajuta să vă măriți puterea, puterea și multe altele!