Pierderea de grăsimi nutrienți


Alcoolul nu se calculează în cele mai bune raporturi de nutrienți pentru pierderea în greutate. Experții continuă să dezbată raportul optim dintre cele trei surse principale de nutrienți pentru pierderea în greutate.

Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele? Aceeasi intrebare este valabila si pentru carbohidrati si proteine. Aceste alimente, cunoscute drept macronutrienti, sunt categoriile de nutrienti de care oamenii au nevoie. Ele furnizeaza corpului energie si ii permit sa isi desfasoare multe functii biologice normale.

Ceea ce este mai important decât raportul precis dintre macronutrienți este arderea mai multor calorii decât mâncați. O calorie este o calorie, dar s-ar putea să vă fie mai ușor să respectați un plan de dietă care vă permite să mâncați ceea ce doriți cel mai mult. Nutrienți Carburile îți furnizează corpul cu patru calorii pe gram și provin în general din surse vegetale.

pierderea de grăsimi nutrienți

Carbohidrații prelucrați minim, precum afine, verdeața salată, fasolea și fulgii de ovăz vă oferă, de asemenea, fibre suficiente pentru a vă face să vă simțiți plini și pentru a vă ajuta sistemul digestiv să funcționeze corect. Carbohidrații furnizează glucoză, combustibilul preferat al organismului.

Asa cum nu exista 2 persoane perfect identice tot asa nu exista 2 procese metabolice care sa se manifeste la fel.

Proteinele oferă, de asemenea, patru calorii pe gram, dar poate proveni atât din surse vegetale, cât și animale. Pierderea de grăsimi nutrienți este importantă pentru o funcție celulară corectă.

pierderea de grăsimi nutrienți

Grăsimea oferă nouă calorii pe gram, motiv pentru care de multe ori vi se recomandă să o evitați atunci când încercați să slăbiți. Planurile de dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, precum Atkins, susțin că americanii mănâncă mult prea mulți carbohidrați și recomandă ca cea mai mare parte a caloriilor să provină din grăsimi și proteine, iar mai puțin de 10 la sută provin din carbohidrați în fazele de început.

pierderea de grăsimi nutrienți

Cercetare În ultimele câteva decenii, multe studii au analizat eficiența unei varietăți de raporturi de nutrienți atât pentru pierderea în greutate pe termen scurt cât și pe termen lung, iar răspunsurile sunt încă neclare.

Alte studii arată beneficii similare pentru dietele cu conținut scăzut de grăsimi, cu conținut ridicat de glucide.

Cum să pierzi grăsimea din burtă în doar 5 zile cu castraveți -- Fără dietă strictă Fără antrenament

De fapt, un profesor de nutriție umană al Universității din Kansas a experimentat pe sine însuși o dietă cu mâncare totală: profesorul a pierdut cu succes mai mult de 25 de kilograme în 10 săptămâni mâncând mai puțin de 1. Punctul cheie pentru pierderea în greutate este că puteți alege raportul de nutrienți care funcționează cel mai bine pentru dvs.

pierderea de grăsimi nutrienți

Dacă nu puteți trăi fără friptură, mâncați-l. Doar păstrează aportul total sub ceea ce ești capabil să arzi într-o zi.

pierderea de grăsimi nutrienți