Pierderea grăsimii de burtă, 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta


6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Reduce-ți nivelurile de stres Secretul pentru a scăpa de grăsimea din burtă este să mănânci mai puțin, să te miști mai mult și să dormi suficient - dar nu este un secret. Privind cercetarea, totuși, puteți determina adevăratele secrete care se află în aceste afirmații generalizate. Grăsimea abdominală este o problemă nu din cauza aspectului, ci din cauza riscurilor pe care le prezintă pentru sănătatea ta.

Grăsimea subcutanată este tipul care se află chiar sub pielea ta - genul pe care îl poți ciupi - în timp ce grăsimea viscerală este adânc în burtă, potrivit Harvard Medical School.

Joggingul poate ajuta la pierderea grăsimii din burtă? ?

Grăsimea subcutanată ar putea fi ceea ce doriți să scăpați înainte de sezonul costumelor de baie, dar grăsimea viscerală este adevăratul inamic. Crește șansele de a suferi de boli cardiovasculare, diabet de tip 2 și alte boli.

cameră de aburi beneficii pentru pierderea în greutate drenarea limfatică internă pentru pierderea în greutate

Pentru a pierde grăsimea de pe burtă, nu trebuie doar să reduceți caloriile, ci și un anumit tip de calorii - carbohidrați simpli sub formă de zahăr adăugat. Trebuie să faceți mișcare, dar cel mai bine pierderea grăsimii de burtă să faceți o anumită formă de exercițiu: antrenament la intervale de intensitate mare.

mișcări frecvente ale mișcărilor intestinale a pierderii în greutate josie big brother pierdere în greutate

În cele din urmă, trebuie să dormiți mai mult - dar pentru a face acest lucru, trebuie să scădeați nivelul general de stres pentru a combate hormonul cortizol care formează grăsimi. Este de înțeles dacă doriți rezultate rapide. Dar, în loc să vă propuneți să pierdeți grăsimea abdominală în două săptămâni, de exemplu, vizați să faceți aceste trei modificări mai mari ale stilului de viață care vă pot ajuta să pierdeți grăsimea și să o mențineți.

Ajută la pierderea grăsimii de burtă.

Tăiați carbohidrații în loc de grăsimi Restricția de pierderea grăsimii de burtă este o modalitate cunoscută de a pierde în greutate, dar de multe ori persoanele care se ocupă de dietă se concentrează pe reducerea grăsimilor.

Cu toate acestea, un truc pentru a pierde grăsimea abdominală ar putea fi reducerea consumului de carbohidrați. Două studii publicate în ianuarie în Journal of Nutrition au constatat că persoanele care au consumat o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați în loc de o dietă cu conținut scăzut de grăsimi au pierdut mai multe grăsimi abdominale, precum și au pierdut mai multe grăsimi în general.

Cu toate acestea, nu este o idee bună să eliminați toți carbohidrații din dietă, deoarece este principala sursă de combustibil a corpului, potrivit Clinicii Mayo.

nr pierdere în greutate 2 lbs pe săptămână pierdere în greutate

Glucidele apar în mod natural într-o mulțime de alimente, inclusiv cereale, fructe, legume, produse lactate și leguminoase. Dacă reduceți numărul de carbohidrați pe care îl mâncați, afirmă Mayo Clinic, scădeți nivelurile de insulină, ceea ce face ca organismul să ardă grăsimile stocate și duce la pierderea în greutate.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

Cu toate acestea, reducerea drastică poate duce la efecte negative asupra sănătății atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. La început, s-ar putea să aveți dureri de cap, slăbiciune, oboseală, crampe musculare și constipație sau diaree. Dacă mănânci prea puțini carbohidrați prea mult timp, notează Clinica Mayo, riști deficiențe de vitamine și minerale, pierderi osoase și probleme gastro-intestinale.

  • Cancer si scadere in greutate
  • Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | lessand.ro
  • Pierde în greutate după 62
  • Cum pierd pierderea de grăsime din burtă, Cum se reduce grăsimea superioară a burtei
  • Cele 3 secrete pentru pierderea grăsimii din burtă - Sănătate -

O opțiune mai bună este să tăiați carbohidrații care nu au un conținut ridicat de nutrienți și care au un efect profund asupra zahărului din sânge, cum ar fi băuturi răcoritoare, bomboane, produse de patiserie, înghețată și orice conține o cantitate semnificativă de zahăr adăugat.

În schimb, păstrați carbohidrații care fac mai mult bine decât rău; Clinica Cleveland recomandă încorporarea fasolei și leguminoaselor în dieta dvs. Încercați Interval Training Dieta este vitală pentru pierderea grăsimii din burtă, dar și exercițiile fizice contează. Un studiu publicat în februarie în BMC Public Health a desemnat femeile aflate în postmenopauză la unul dintre cele trei grupuri: un grup de dietă cu restricții calorice, o dietă cu restricții calorice plus un grup de exerciții intensive sau un grup de control.

Ajută la pierderea grăsimii de burtă. Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Deși grupul cu diete cu restricții calorice a pierdut în greutate, grupul atribuit atât regimului de dietă, cât și regimului de exerciții fizice a slăbit mai mult. Cercetătorii au remarcat, de asemenea, că ambele grupuri au redus atât grăsimea subcutanată, cât și cea intra-abdominală, dar numai dieta și grupul de exerciții au pierdut o cantitate semnificativă de grăsime subcutanată.

Dacă sunteți în mod special în căutarea unor exerciții pentru a pierde grăsimea de pe burtă, nu vă întoarceți la abdomene sau la ședințe. În schimb, încercați antrenamentele la intervale de intensitate mare.

canyon ranch lenox pierdere în greutate pierdere în greutate boldsky

HIIT se referă la practica alternării perioadelor de viteză și intensitate scurte cu intervale de recuperare, potrivit American Council on Exercise. De exemplu, s-ar putea să urcați pe o bicicletă staționară și să pedalați la viteză maximă la o rezistență moderat ridicată timp de 60 de secunde, să mergeți la un ritm mai lent și o rezistență mai ușoară timp de 90 de secunde, apoi să repetați aceste cicluri timp de 20 până la 30 de minute.

Cum poți să scapi ușor de grăsimea de pe burtă. Sfatul prețios al unui celebru nutriționist

O revizuire a studiilor publicate pierderea grăsimii de burtă februarie în Medicina sportivă a determinat că HIIT are succes în reducerea grăsimii abdominale, inclusiv a grăsimii viscerale. Cercetătorii au indicat că alergarea ar putea fi mai eficientă decât mersul pe bicicletă, dar au observat că sunt necesare mai multe cercetări pentru a ști ce este cel mai benefic. Reduce-ți nivelurile de stres Stresul, somnul și grăsimea de pe burtă sunt toate împletite - dacă sunteți foarte stresat, probabil că nu dormiți suficient în fiecare noapte.

Dacă nu dormi suficient, s-ar putea să câștigi grăsime viscerală în burtă. Prin urmare, un truc pentru a pierde grăsimea abdominală este reducerea nivelului de stres suficient pentru a vă asigura că veți obține cantitatea recomandată de către National Sleep Foundation de șapte până la nouă ore pe noapte pentru adulți.

alimente care ajuta la slabit rapid pierdere în greutate woolworths

Asociația Americană a Inimii recomandă reducerea nivelului de stres prin participarea la activități care vă plac, cum ar fi întâlnirea cu un prieten pentru o cafea și angajarea într-o vorbire pozitivă de sine în loc să vă concentrați asupra negativului. Cercetările arată că a nu dormi suficient este legat de acumularea de grăsime viscerală în burtă. Un studiu efectuat pe aproape de participanți și publicat în mai în Obesity a determinat că persoanele care dormeau mai puțin de șase ore pe zi precum și cele care dormeau mai mult de nouă ore pe zi au câștigat mult mai mult decât grăsimea viscerală decât cele care dormeau pentru șapte-opt ore.

  • Hipnotherapeut pentru pierderea în greutate
  • Tipul corpului pierde în greutate

Desigur, stresul nu este singurul motiv pentru care nu dormi. Dacă ați luat măsuri pentru a reduce nivelul de stres și totuși nu sunteți suficient de aproape, analizați alte cauze. Potrivit Harvard Health Publishing, aceste cauze ar putea include apneea în somn - de asemenea legată de greutate - depresia și obiceiurile slabe de somn. În plus, stresul poate favoriza grăsimea abdominală în alte moduri decât pierderea somnului.

Potrivit Institutului American de Stres, principalul hormon al stresului, cortizolul, este legat de creșterea grăsimii abdominale.

Cele 3 secrete pentru pierderea grăsimii din burtă

Când nivelul tău de cortizol crește, poate urma grăsimea abdominală. În plus, atunci când sunteți stresat, este mai probabil să ajungeți la alimente nesănătoase care vor contribui la grăsimea abdominală.

Luați măsuri pentru a vă reduce stresul și este posibil să vă vedeți talia îmbunătățită.