Pierderea în greutate a cotului de tenis, Top 15 exerciții pentru coatele de tenis


Este aceasta o situație de urgență?

pierdeți în greutate pe t3

Cotul de tenis, sau epicondilita laterală, este o leziune repetată la stres care apare la pierderea în greutate a cotului de tenis mușchilor și tendoanelor din exteriorul cotului. Leziunile cotului de tenis apar, de obicei, din activități atletice sau cotidiene, care depășesc mușchii încheieturii și brațului și pot duce la dureri cronice dacă sunt lăsate netratate.

Deși, în general, puteți măsura ce exerciții trebuie sau nu ar trebui să faceți pe baza durerilor pe care le provoacă brațului, întinderile și exercițiile pot fi potențial benefice în reabilitarea tendoanelor.

  • Și dacă toate acestea eșuează, consultați un chirurg ortoped!
  • Rata metabolică de odihnă arde grăsime
  • Epicondilita Laterala: Diagnostic, tratament, prevenire | lessand.ro
  • Practicarea tenisului, a altor sporturi in care se utilizeaza racheta, palete sau alte obiecte tinute in mana squash, badminton, tenis de masa sau a unor profesii care implica miscari repetitive ale mainii poate contribui la aparitia acestei boli.
  • Simptomele, diagnosticul și tratamentele pentru cotul tenisului

Cotul de tenis apare frecvent la sportivii care folosesc mișcări repetitive ale cotului. Deși cazurile de cot de tenis apar cel mai frecvent la jucători de tenis, sportivii precum jucătorii de golf și înotătorii sunt, de asemenea, expuși riscului de a împrăștia aspectul lateral al mușchilor cotului.

cel mai bun ceai pentru a pierde grăsimea buricului

Durerea cauzată de cotul de tenis, în general, radiază din exteriorul cotului până la antebraț și încheietura mâinii și poate provoca disconfort sau slăbiciune atunci când efectuați activități, cum ar fi strângerea mâinilor, întoarcerea unui mâner sau ținând o ceașcă de cafea.

Activități Activitățile zilnice și mișcările brațelor pot, de asemenea, agita simptomele și prelungi recuperarea.

costum de slăbire pria

Mișcările brațelor, cum ar fi vopsirea, șurubul, tăierea și pregătirea alimentelor și utilizarea excesivă a computerului sunt toate cauzele posibile ale cotului de tenis și pot provoca dezavantaje pentru vindecarea tendoanelor. Evitarea durerii Ar trebui să evitați un exercițiu dacă provoacă dureri ascuțite sau de tir.

pierderea în greutate bankstown

Antrenamentele de forță și exercițiile de greutate corporală, cum ar fi bărbie, împingere și apăsarea bancului, toate pun eforturi pe flexorii cotului și pot duce la agitație la tendoanele laterale ale cotului. Exercițiile la încheietura mâinii, cum ar fi buclele de gantere ale antebrațului și extensiile de barilă, pot stresa, de asemenea, antebrațul și cotul, agravând lezarea cotului de tenis și poate provoca dureri cronice.

Pentru cele mai bune rezultate, tăiați orice exercițiu de ridicare care se bazează pe mișcări repetitive ale cotului sau încheieturii și efectuați cât mai puține repetări. În timpul stadiului acut al accidentării, exercitați cotul cât mai puțin posibil pentru a permite țesuturilor tendoanelor dvs.

Discutați cu medicul, antrenorul sau kinetoterapeutul înainte de a începe orice exercițiu intens care poate agita zona afectată. Dacă întâmpinați simptome medicale grave, solicitați imediat tratament de urgență.

Este aceasta o situație de urgență?