Poți să pierzi greutatea cu biroul în picioare


cum să pierdeți în greutate corpul superior

Dietă de curățare de 3 zile pierderea în greutate Dar birourile în picioare nu pot fi răspunsul la rugăciunile de pierdere în greutate și longevitate. O analiză Cochrane a constatat că oamenii au raportat doar folosindu-și biroul permanent timp de 30 de minute până la două ore pe zi. În realitate, va trebui să lucrați în picioare timp de două-patru ore în fiecare zi pentru a culege efectiv beneficiile promise.

Un alt studiu publicat în European Heart Journal a urmat mai mult de 5.

sida pierderea în greutate bomboane

Singurul caz: Participanții la studiu au mers mai mult decât dublul mediei zilnice. Este o veste bună pentru cei care preferă un birou mai tradițional, deoarece singurul lucru de care trebuie să rămâneți sănătos este deja în jurul casei dvs.

arzatoarele naturale de grăsimi și amplificarea metabolismului

Un studiu publicat în acest an a descoperit că mersul în birou poate ajuta oamenii să evite creșterea în greutate; participanții care au făcut o plimbare de 15 minute au ars de trei ori mai multe calorii decât cei care au stat sau au stat nemișcați.

Dacă ai făcut doar patru plimbări de 15 minute pe zi, ai arde cu de calorii mai mult decât dacă te-ai așeza pur și simplu sau ai sta la biroul tău.

Stagnarea in greutate in diete

Alte cercetări arată că mersul la doar 10 minute după o perioadă prelungită de ședință poate restabili sănătatea inimii și poate scădea riscul de diabet. Conform cercetărilor publicate în documentul American Journal of Clinical Nutritionfăcând plimbări obișnuite pe parcursul zilei, se crede că este mai sănătos decât jumătate de oră de exerciții fizice intense, deoarece descurajează comportamentul sedentar prelungit, un contribuabil uriaș la boli cardiovasculare și mortalitate.

bhf pierde in greutate

În plus, pauzele îți stimulează starea de spirit și te fac mai productiv. MAI MULT: 16 modalități de a pierde din greutate mersul slim rapid 10 zile slim down Nu este greu să transformi pauzele de mers într-un obicei zilnic.

Încercați să setați alarme pe telefon pentru a vă reaminti să vă deplasați sau să faceți o prioritate să ieșiți afară pentru o plimbare rapidă în timpul orei de prânz.

Despre nutritie Multe femei continua sa lucreze pe perioada sarcinii, ceea ce uneori poate reprezenta o provocare.

Toate aceste mici schimbări se vor adăuga, așa că alunecați-vă pe pantofii de tenis și începeți să vă deplasați spre un corp mai sănătos.