Supersete antagoniste pierdere de grăsime


pierderea în greutate 20 de kilograme înainte de după persoana mai în vârstă pierde în greutate

Acest lucru accelerează metabolismul și arderea caloriilor, ceea ce înseamnă că pierzi grăsime mai repede fără a fi nevoie să-și petreacă mai mult timp în sala de sport, în conformitate cu antrenorul Jim Ryno, proprietarul Lift cu sediul în New Jersey. Un superset implică realizarea a două exerciții opuse, deși există multe modalități diferite de a face superseturi.

Superseturi și piramide pentru a construi forța și mușchiul

Nici unul dintre ei sunt cel mai bun la toate, dar există patru tipuri de exerciții, care sunt superseturile cheie, care sunt potrivite pentru diferite scenarii. Avantajul antagonism mușchi antagoniste este un alt mod de a se referi la mușchii opuse.

chitosan pastile de slabit slabeste kangoo jumps

Când un mușchi contractează, antagonistul se relaxează; Acest lucru este demonstrat atunci când se efectuează o curbare a dumbale: mușchiul agonist, bicepsul, contractele; în timp ce mușchiul antagonist, tricepsul, se relaxează.

Printr-o pereche de exerciții opuse, un grup de mușchi devine o odihnă completă, în timp ce alte lucrări, astfel încât până în momentul când a terminat al doilea exercițiu, sunteți gata pentru a reveni la prima. În plus, superseturile antagonice poate crește activarea sistemului nervos si te face mai puternic, spune antrenorul Nick Nilsson site-ul Bench critică. Pre-oboseala pentru pompare Tehnica de pre-oboseala este supersete antagoniste pierdere de grăsime modalitate buna de a face exerciții de cele mai exigente folosind mai putina greutate.

Superseturi și piramide pentru a construi forța și mușchiul Obiectivele dvs.

De obicei, este recomandabil să se facă mai multe compuși mișcări articulate înainte de mișcări izolate ale unei singure în comun, dar superseturile de pre-oboseala au această teorie în considerare: începe cu un lucru izolat un exercițiu muscular specific, apoi a continuat cu un exercițiu compus; Acest lucru asigură faptul că mușchiul pe care doriți să lucrați este complet obosit la sfârșitul supersetului.

Reclamantii includ extensii de pre-oboseala combo-uri picior înainte de genuflexiuni, halteră zboară înainte de prese banc și scripeți la piept cu brațele tale rând mreana drept înainte.

Primele exerciții după post-oboseală The superseturile post-oboseala sunt doar opusul metodei de pre-oboseala. Mai întâi efectuați mișcările compuse, apoi exercițiul izolat. Acest mod de a face exercițiile poate fi eficient pentru a îmbunătăți părțile slabe ale corpului, spune antrenorul Kelly Gonzalez. Incearca sa faci indreptari înainte de pãtrat, fie culcat sau așezat, fonduri dips înainte de scripete triceps extensii sau continuă prese cu gantera de zi cu o serie de ridicare lateral până când nu mai merge bine din cauza oboseală.

Beneficiile antrenamentului superset

Conceptul de putere-cardio Superseturile nu se limitează la exerciții care poartă greutatea. Dacă obiectivul dvs. Puteți să vă odihniți între două până la trei minute după fiecare serie de mișcări compuse și aproximativ 60 până la 90 de secunde după exercițiile izolate. În loc să vă relaxați între seturi, încercați să adăugați exerciții cardio. Continuați să stați în picioare cu două minute pe trainerul eliptic sau pe bicicleta staționară sau să faceți o serie de oscilații cu cârlige între șopârle sau o alergare la viteză pe banda de alergare între trageți.

cea mai mare pierdere în greutate în 14 zile vogue pierdere în greutate

Tutorial Video: Afla cum poti scapa de balonare. Ca Acest Lucru?